پیشنهادات شگفت‌انگیز کانگورو به مناسبت تولد یک‌سالگی

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶

کانگورو به مناسبت تولد یک‌سالگی خود کمپینی راه‌اندازی کرده است و در جریان این کمپین برای کاربران هدایایی در نظر گرفته شده است که از تاریخ ۱۵ الی ۲۲ مردادماه می‌توانند از هدایا و تخفیف‌های ویژه استفاده نمایند. در این کمپین ۳ بسته وجود دارد و کاربران می‌توانند به انتخاب خود از این هدایا استفاده کنند.

هدیه اول:

تخفیف ۱۰ درصدی برای شارژ تمامی کمپین‌های مشتریان: در بسته اول، همه مشتریان کانگورو می‌توانند پس از ساخت کمپین خود، از تخفیف ۱۰ درصدی برای شارژ کمپین استفاده نمایند.
با این تفاسیر اگر می‌خواهید کمپین خود را از ۱۵ تا ۲۲ مرداد شارژ نمایید، ۱۰ درصد تخفیف دریافت می‌کنید.

هدیه دوم:

تخفیف ۲۰ درصدی برای شارژ کمپین + رپورتاژ آگهی کسب‌وکار شما در وب‌سایت‌های خبری با رتبه الکسای کمتر از ۳۰۰: در این بسته مشتریان کانگورو که از ۱۵ تا ۲۲ مرداد کمپین خود را از ۳ تا ۵ میلیون تومان شارژ نمایند، ۲۰ درصد تخفیف دریافت خواهند نمود. همچنین این دسته از مشتریان کانگورو این امکان را دریافت خواهند کرد تا یک گزارش از نحوه کسب‌وکارشان را در قالب یک رپورتاژ آگهی از طریق کانگورو در چند وبسایت‌ خبری با رتبه‌های الکسای کمتر از ۳۰۰ به رایگان منتشر نمایند.
بنابراین اگر قصد دارید در بازه زمانی ۱۵ تا ۲۲ مرداد، کمپینی در کانگورو با بازه قیمتی ۳ تا ۵ میلیون تومان بسازید، کانگورو این مژده را به شما می‌دهد که علاوه بر تخفیف ۲۰ درصدی بر روی شارژ کمپین شما، رپورتاژ آگهی کسب‌وکارتان نیز در چند وب‌سایت‌ خبری پربازدید، منتشر خواهد شد.


هدیه شگفت انگیز سوم:

تخفیف ۳۰ درصدی برای شارژ کمپین + ۳۰ درصد شارژ مجانی برای پرداخت بعدی + رپورتاژ آگهی کسب‌وکار شما در وبسایت‌های خبری با رتبه الکسا کمتر از ۳۰۰: این بسته بزرگترین هدیه کانگورو به مشتریان محسوب می‌شود. در این بسته مشتریان کانگورو که کمپین خود را از تاریخ ۱۵ تا ۲۲ مرداد حداقل به میزان ۵ میلیون تومان شارژ کنند، ۳۰ درصد تخفیف بر روی شارژ کمپینشان دریافت می‌کنند، علاوه بر آن امکان ویژه‌ای که دریافت خواهند کرد این است که در پرداخت بعدی نیز، کانگورو ۳۰ درصد اضافه شارژ مجانی برای کمپین‌شان در نظر خواهد گرفت و همچنین یک گزارش از نحوه کسب‌وکار این دسته از مشتریان در قالب یک رپورتاژ آگهی در وب سایت‌های خبری با رتبه الکسای کمتر از ۳۰۰ منتشر خواهد شد.
بنابراین آن دسته از مشتریانی که قصد دارند کمپین جدیدی در کانگورو بسازند می‌توانند از این فرصت استفاده نمایند تا علاوه بر تخفیف ۳۰ درصدی بر روی شارژ کمپین جدیدشان، ۳۰ درصد تخفیف بر روی پرداخت بعدی نیز در کانگورو بهره ببرند و همچنین یک گزارش کامل از نحوه عملکرد کسب‌وکارشان در چند وب‌سایت‌ خبری پربازدید نیز از طریق کانگورو به رایگان منتشر نمایند.

به منظور استفاده از تخفیفات و دریافت خدمات به وبسایت کانگورو مراجعه نمایید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *