صدور ضمانت‌نامه اعتباری برای کارآفرینان و شرکت‌های دانش‌بنیان به دستور وزیر تعاون

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون، از صدور انواع ضمانت‌نامه اعتباری برای کارآفرینان، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها خبر داد.

به نقل دنیای اقتصاد به گزارش صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون، مهدی حسین نژاد گفت: در گذشته، بیشتر خدمات صندوق به شرکت‌های تعاونی ارایه می‌شد که طی ماه‌های اخیر، با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بخشی از خدمات این صندوق را برای شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و طرح‌های کارآفرینانی که می‌توانند در صنعت و اقتصاد و کشور اثر اهرمی و قوی داشته باشند، مصوب کردیم.
او افزود: برای این شرکت‌ها انواع ضمانت‌نامه‌ها در صندوق با ۵۰ درصد هزینه سیستم بانکی صادر می‌شود و علاوه بر آن، صندوق، ضمانت‌نامه‌های اختصاصی این شرکت‌ها را نیز برای ارایه خدمات بیشتر طراحی کرده است.

حسین‌نژاد گفت: ضمانت‌نامه‌های اعتباری برای طرح‌های دانش‌بنیان تا ۵۰۰ میلیون تومان با تضمین ۱۰۰ درصد تسهیلات بانکی و بیش از مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان تا ۸۰ درصد تضمین تسهیلات آنان را به همراه خواهد داشت و ضمانت‌نامه دیگری نیز برای تامین مواد اولیه شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح‌های کارآفرینانه و لیزینگ یا تامین اقساطی تجهیزات نزد ذی‌نفعان آنان تحت عنوان ضمانت‌نامه معاملات طراحی شده که ۱۰۰ درصد مبلغ آن را از این طریق تضمین می‌کنیم.


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *