پانزدهمین قسمت از رویداد رشدینو فردا برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶

قسمت سوم از فصل دوم رویداد رشدینو، دوشنبه ۱۶ مردادماه از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در سالن اجتماعات شتابدهنده آواتک برگزار می‌شود.

سخنرانان

در این قسمت یک سخنران خارجی از استارتاپ موفقی در لهستان (استارتاپ دلیوری هیرو) با نام فیلیپ ولک که در حال حاضر مدیرعامل استارت‌آپ چنگال است و حسین ابرار با بازی موفق دنده دو که به درآمد میلیاردی منجر شده است حضور خواهند داشت.

درباره رشدینو

رشدینو یک رخداد دورهمی با حضور دو مهمان در هر برنامه و ارایه مطالبی مرتبط با رشد و هک رشد استارتاپ‌ها است که هر ماه با حضور علاقمندان به موضوع رشد استارتاپ‌ها در شتابدهنده آواتک برگزار می‌شود. این برنامه با نگاهی به مسیر رشد استارتاپ‌های موفق، بازی‌های پرمخاطب آنلاین و کسب‌وکارهای توانمند به یک گفتگوی داغ  به صورت دونفره با آن‌ها، روی سن در مقابل شرکت‌کنندگان می‌پردازد. در این برنامه در گفتگو با مهمانان به موضوعاتی از قبیل قصه شکل‌گیری استارتاپ‌ها، اتفاقاتی که برای آنها در مسیر موفقیت رخ داده، تاثیر آن روی خانواده آن‌ها و تعامل آن‌ها با شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران پرداخته می‌شود.
هدف این برنامه کمک به دارندگان استارتاپ‌ها، علاقمند به حوزه استارتاپ و کسانی که قصد ایجاد یک استارتاپ جهت شناخت بهتر مسیر، آشنایی با فراز و نشیب‌ها، واقعیت اکوسیستم استارتاپی کشور، مشکلات رشد و موفقیت، تعامل با سرمایه‌گذاران، اثر استارتاپ داشتن روی زندگی شخصی و قصه افراد موفقی که در کنار ما به موفقیت‌های بزرگ رسیده‌اند، است. همچنین شرکت‌کنندگان می‌توانند سوالات خود را با سخنرانان هر قسمت مطرح نمایند.
این برنامه با ایده و اجرای آقای امیرحسین ثقه‌السلامی مربی و مدرس توسعه و هک رشد برای استارتاپ‌ها، موسس مجموعه رشدینو که به موضوع توسعه و هک رشد استارتاپ‌ها به صورت عملی و کاربردی می‌پردازد، موسس انجمن گیمیفیکیشن ایران و یک استارتاپی خلاق که تجربه چندین استارتاپ مختلف را در کارنامه خود دارد طراحی و برگزار می‌شود.


به منظور تهیه بلیت به وبسایت ایوند مراجعه نمایید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *