بوتیک، جستجوی لباس از فروشگاه‌های فیزیکی و آنلاین

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۶

بوتیک وبسایتی برای جستجوی لباس از محصولات فروشگاه‌های فیزیکی و آنلاین است. در بوتیک فروشندگان پوشاک، تصویر محصولات خود را به همراه تلفن و آدرس خود در پروفایلی که در اختیار آنها قرار داده می‌شود بارگزاری می‌کنند تا کاربران پس از جستجوی لباس به آدرس و تلفن فروشنده محصول مورد نظر دسترسی پیدا کنند.

خدمات

امکان جستجوی لباس، کیف، کفش و اکسسوری از بین ۲۷۰۰ فروشگاه فیزیکی و آنلاین به همراه ۹۰ پاساژ و ۱۲۳ مزون، مشاهده عکس محصول و نام فروشگاه یا فروشنده از خدمات بوتیک به شمار می‌رود.

ویژگی‌ها

از ویژگی‌های بوتیک می‌توان به نمایش متنوع‌ترین محصولات فروشندگان لباس، به‌روز رسانی همه روزه محصولات، حضور بیش از ۲۷۰۰ فروشگاه، امکان مشاهده محصولات فروشگاه‌ها بدون نیاز به مراجعه حضوری، دسترسی سریع به اطلاعات تماس فروشگاه، افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها اشاره کرد. همچنین کاربران می‌توانند محصول مورد نظر را بر اساس ترکیب رنگ، قیمت، نحوه خرید، موقعیت جغرافیایی انتخاب کنند.


داستان راه‌اندازی

استارتاپ بوتیک از مهرماه سال ۹۴ با تلاش نیما ساعدی، سامان احمدی و مهرشاد موسی‌خانی فعالیت خود را آغاز کرده است. ایده راه‌اندازی بوتیک از زمانی شکل گرفت که دایی نیما از دانمارک به تهران آمده بود و تصمیم داشت برای همسر خود طلا و جواهر خریداری کند اما امکان تهیه عکس از محصولات و ارسال آن را نداشت. به همین علت تصمیم به راه‌اندازی وبسایتی برای اتصال فروشندگان طلا و جواهر به خریداران گرفته شد اما به دلیل خاص بودن مخاطب این بازار، محصول آن به لباس تغییر کرد و بوتیک متولد شد که در حال حاضر بیش از ۱۰،۰۰۰ کاربر به صورت روزانه از وبسایت و نرم‌افزار بوتیک بازدید می‌کنند.

به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات به وبسایت بوتیک مراجعه نمایید و یا نرم‌افزار اندروید آن را دانلود کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *