راهنمای استارتاپ‌ها برای استقرار در سالن الکام استارز

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۶

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، به اطلاع استارتاپ‌های حاضر در سالن الکام استارز می‌رساند، غرفه‌داران بالای ۱۲ مترمربع در سالن الکام‌ستارز، در ناریخ ۲۵تیر از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ می‌توانند برای دریافت مجوز ساخت غرفه به سالن ۳۷ نمایشگاه مراجعه کنند.

ویژه استندهای ۵مترمربع

تکمیل اطلاعات پوستر استندهای ۵ متر مربع نیز شروع شد و تا ٢٧ تیر باز خواهد بود.
متقاضیان می‌توانند با ورود به “حساب کاربری من” پوستر ١۶٠*۶٠ خود را تکمیل کنند. در صورت نیاز به اعمال تغییرات در لوگو یا توضیح استارتاپ از طریق بخش “ویرایش” این امکان فراهم شده است. در انتها پیش نمایش تصویر پوستر قابل رویت خواهد بود. به این ترتیب در وارد کردن اطلاعات صحیح دقت فرمایید. همینطور جهت تکمیل اطلاعات کارت افراد حاضر در غرفه، به بخش “ثبت نام غرفه‌داران” مراجعه کرده و عکس‌های ٣*۴ را در همین بخش بارگذاری کنید.

غرفه‌های بالای ۳۶ متر

غرفه‌های بالای ۳۶ متر، از روز چهارشنبه ۲۸ تیر از ساعت ۹ الی ۱۶ می‌توانند کارت‌های غرفه‌داران را از سالن ۳۷ در نمایشگاه بین‌الملی تهران تحویل بگیرند. پیشنهاد می‌شود عکس افراد را در هنگام تحویل کارت درج مهر روی کارت‌ها، به همراه داشته باشید.
در صورت عدم نمایش پوستر، به بخش ویرایش رفته و لوگو استارتاپ خود را بارگذاری کنید.


اسکان استارتاپ‌ها

متقاضیان می‌توانند هنگام تکمیل فرم کارت حضور در غرفه، برای اسکان نیز درخواست خود را ارایه کنند. لطفا در صورت نیاز به فضا برای اسکان، حتما فرم موجود را تکمیل کنید.

برای مشاهده جانمایی عرفه‌های بالای ۱۲ متر مربع در سالن الکام استارز به این لینک مراجعه نمایید.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *