گزارش تصویری اولین همایش آینده کسب‌وکارهای نوپا در ایران

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۶

اولین همایش آینده کسب‌وکارهای نوپا در ایران پنجشنبه ۲۲ تیرماه در دانشکده مکانیک دانشگاه خواجه نصیر، با حضور برخی از بزرگان کسب‌وکار نوپای ایرانی و بیش از ۴۰۰ شرکت‌کننده برگزار شد.

ساعت ۹ صبح سرود ملی ایران پخش شد و همایش به صورت رسمی آغاز گردید.


آرش سروری دبیر علمی و راهبردی همایش در ابتدا ضمن خوشامدگویی به مهمانان و شرکت‌کنندگان به معرفی بخش‌های مختلف این همایش پرداخت.

برهان مجیدی مدیر اجرایی همایش در مورد استانداردهای کسب‌وکارهای نوپا در ایران و جهان صحبت کرد.

کتایون سپهری (مدیر شتابدهنده و سرمایه‌گذاری منش) به عنوان اولین سخنران در خصوص کسب و کارهایی که در آینده نخواهند بود مطالبی ارایه نمود.

محمد زاغری جوان (معاون شرکت سرمایه‌گذاری روشن) دومین سخنران همایش بود که حال و آینده سرمایه‌گذاری روی کسب‌وکارهای نوپا در ایران را تشریح کرد.

علی حاج‌محمدی (بنیانگذار و مدیر همیار وردپرس) راز موفقیت کسب‌وکارهای اینترنتی نوپا را با مثالی از تیم اسنپ بررسی کرد.

بهروز کمالیان (مدیر گروه امنیتی آشیانه) نیز در مورد آینده امنیت در کسب‌وکارهای نوپا سخنرانی نمود.

پس از استراحت ۳۰ دقیقه‌ای شرکت‌کنندگان نازنین دانشور (بنیانگذار و مدیرعامل تخفیفان) سخنرانی خود در مورد آینده کسب‌وکارهای نوپای ایرانی را با تجربه‌ای از تخفیفان و دیگر کسب‌وکارها آغاز کرد.

پس از سخنرانی دانشور پنل اول همایش با حضور حمیدرضا احمدی (بنیانگذار ایوند)، هادی فرنود (بنیانگذار کاموا و همفکر)، یاشار ایمانلو (هم‌بنیانگذار و مدیر فنی دونیت) و امید صادقوند (طراح و مدیر بازی بتلفیش) آغاز شد که در این پنل در مورد کسب‌وکارهای نوپای موفق از دیروز تا امروز با چشم انداز آینده به گفتگو پرداخته شد. همچنین شرکت‌کنندگان سوالات خود را با اعضای پنل مطرح نمودند.

پس از پایان پنل اول شرکت‌کنندگان برای صرف نهار سالن را برای مدت ۱ ساعت ترک کردند و پس از آن مهدی علیپور سخاوی (دکتر استارتاپ) سخنرانی خود را با موضوع نقشه گام به گام موفقیت یک استارتاپ الگویی بومی شده از سیلیکون ولی، آغاز نمود.

توحید علی‌اشرفی (مدیر مارکتینگ علی‌بابا) نیز در خصوص آینده بازاریابی در کسب‌وکارهای نوپا در ایران سخنرانی نمود.

سپس سهیل شهیدی (مدیر هلدینگ ستاره سهیل و بنیانگذار پیمنت۲۴) درمورد آینده سیستم‌های پرداخت و ارزهای رمزپایه مثل بیت کوین به سخنرانی پرداخت.

علی شهیر (مدیرعامل شرکت شتا و طراح صنعتی) اهمیت طراحی در کسب‌وکارهای نوپا را تشریح کرد.

پس از استراحت ۳۰ دقیقه‌ای شرکت‌کنندگان، مصطفی پورعلی (مشاور و تحلیلگر کسب‌وکارهای آنلاین) سخنرانی خود را با موضوع ابتدا تفکر سپس ابزار آغاز کرد و در ادامه چند اشتباه رایج در آغاز یک کسب‌وکار را بررسی نمود.

میلاد نوری (مدیر عامل شرکت توکان‌تک و بنیانگذار لوکز) در مورد چالش نیروی فنی در کسب‌وکارهای نوپا سخنرانی نمود.

و در پایان سخنرانی‌ها آیت حسینی (تحلیلگر کسب‌وکارهای نوآورانه و فناورانه) در خصوص آینده آفرینش کسب‌وکارها به گفت‌وگو پرداخت.

مراسم اختتامیه همایش با اهدای تندیس به سخنرانان و حامیان آن همراه بود و در ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه نخستین همایش آینده کسب‌وکارهای نوپا در ایران به اتمام رسید.

 

 

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *