فروشگاه اینترنتی بانی پال، مرجع تخصصی کالای دیجیتال و لوازم خانگی

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۶

بانی‌پال، فروشگاه اینترنتی محصولات دیجیتال و لوازم خانگی است. انبار و دفتر مرکزی آن در تهران قرار دارد و با بکارگیری بیش از ۱۵ پرسنل متخصص قادر به ارایه خدمات و محصولات متنوع در سراسر ایران است.
ایده راه‌اندازی این وبسایت در سال ۹۲ شکل گرفت و در اوایل سال ۹۵ به بهره‌برداری رسید. بانی‌پال کار خود را تنها با ۲ نفر آغاز کرد و در حال حاضر با بیش از ۱۵ پرسنل فعالیت می‌کند.

خدمات

در فروشگاه اینترنتی بانی‌پال گروه‌های مختلفی از کالاها مانند لوازم خانگی برقی، سخت‌افزار و نرم‌افزار کامپیوتر، لپ‌تاپ‌ با برندهای متنوع، موبایل، تبلت، ماشین‌های اداری، لوازم التحریر و سایر کالاهای دیجیتال عرضه می‌شود. وبلاگ بانی‌پال با تولید محتوای ویدیویی آموزشی و تخصصی در زمینه معرفی و نقد و بررسی جدیدترین کالاها و فن‌آوری‌های دیجیتال، انتخاب محصولات را برای کاربران آسان نموده است.

ویژگی‌ها

بانی‌پال با ارایه طیف گسترده‏‌ای از برندهای معتبر در گروه‌‏های مختلف و همکاری نزدیک با وارد‏کنندگان و توزیع‏‌کنندگان اصلی این کالاها در ایران، تلاش می‏‌کند تا نیازهای متفاوت مشتریان با کاربری‏‌های متفاوت آنان را برآورده سازد. ارایه قیمت‏‌های کاملا رقابتی و تخفیفات ویژه، همراه با کیفیت مطلوب محصولات و خدمات پس از فروش از ویژگی‌های بانی‌پال به شمار می‌رود.


به منظور استفاده از خدمات به وبسایت بانی‌پال مراجعه نمایید. همیچنین می‌توانید بانی‌پال را از طریق صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام آن دنبال کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *