وبسایت‌های گردشگری نیازی به دریافت (تی‌نماد) ندارند

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۶

وبسایت‌های گردشگری بنا به اعلام مرکز توسعه تجارت الکترونیک نیازی به اخذ مجوز از سازمان گردشگری (تی‌نماد) ندارند و در صورت داشتن مجوز (بند الف و ب) می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

پس از تلاش‌های انجمن صنفی کسب‌وکار اینترنتی به منظور بررسی و رفع مشکلات اخیر وبسایت‌های گردشگری، امروز جلسه‌ای با حضور دکتر صادق‌زاده(رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیک)، خانم اسکویی(معاون)، آقای الفت‌نسب(دبیر انجمن صنفی کسب‌وکار اینترنتی)، آقای اعتدال‌مهر(ریاست انجمن صنفی کسب‌وکار اینترنتی) به همراه مدیران وبسایت‌های علی‌بابا، بلیط‌کده، لست‌سکند و برخی از وبسایت‌های گردشگری دیگر در مرکز توسعه تجارت الکترونیک برگزار شد.

در این جلسه به مشکلاتی از قبیل فیلتر شدن وبسایت‌های گردشگری به دلیل نداشتن تی‌نماد پرداخته شد و حاضرین در خصوص الزامی نبودن اخذ مجوزهایی مشابه ای‌نماد اتفاق نظر داشتند.


اسکویی در جواب این سوال که چرا وبسایت‌هایی که در زمینه گردشگری فعال هستند، به تی‌نماد نیاز داشتند گفت: بنا به درخواست سازمان گردشگری این مورد پیگیری شد و پس از استعلام از هیات مقررات زدایی وزارت اقتصاد در خصوص تی‌نماد متوجه شدیم که دریافت این مجوز الزامی نیست.
ریاست مرکز توسعه تجارت الکترونیک نیز حمایت خود را برای رفع مشکلاتی از این قبیل اعلام کرد و مقرر شد که این مرکز با نهادهای مربوطه مذاکره‌ای داشته باشد تا برای رفع این مشکل اقدامات لازم انجام شود.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *