بهترین سالن‌های نمایشگاه الکامپ امسال به استارتاپ‌ها اختصاص داده شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶

کسب وکارهای نوپا در سالن ۸ و ۹ در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ مسقر خواهند شد، تاکنون بیش از ۷۰۰ استارتاپ برای حضور در سالن الکام استارز بیست و سومین نمایشگاه الکامپ اقدام به پیش ثبت نام کرده‎اند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، باقربحری مدیر اجرایی بیست و سومین نمایشگاه الکامپ با اشاره به اینکه امسال یکی از بهترین سالن‌های نمایشگاه بین المللی تهران به استارتاپها اختصاص داده شده است، گفت: سالن‌های ۸ و ۹ به مساحت چهار هزار متر به استارتاپ‌ها اختصاص داده شده است. طبق تجربه‌ای که در سال‌های گذشته کسب کردیم این سالن یکی از پرازدحام‌ترین سالن‌های نمایشگاه خواهد بود و بازدیدکنندگان بیشماری را به خود جذب می‌کند به همین دلیل یکی از با کیفیت‌ترین سالن‌های نمایشگاه را به کسب و کارهای نوپا اختصاص دادیم.

او به شرایط حضور استارتاپ‌ها اشاره کرد و گفت: امسال هر استارتاپ در فضای استاندارد ۴ تا ۵ متر به همراه یک میز یا استند با پرداخت شش میلیون ریال در سالن الکام استارز ۲۰۱۷ مستقر خواهد شد.


بحری از حذف مرحله داوری اولیه برای حضور استارتاپ‌ها خبر داد و افزود: سال‌های گذشته به دلیل محدودیت فضا تیم الکام استارز مجبور به داوری میان متقاضیان بود. امسال با اختصاص سالن بزرگتر این مسئله رفع شده است و هر استارتاپی که تمایل به حضور داشته باشد و با انجام مرحله پیش ثبت‌نام می‌تواند امکان حضور در الکام استارز را کسب کند.

مدیراجرایی نمایشگاه الکامپ در ادامه حضور کسب و کارهای نوپا در الکام استارز را به سه سطح تقسیم کرد و گفت: استارتاپ‌ها می‌توانند در سه سطح در الکام استارز ۹۶ حضور داشته باشند، گروه نخست استارتاپ‌هایی که در فضاهایی یکسان و با اختصاص یک استند جانمایی می‌شوند و سیاست‌های حمایتی سازمان شامل این گروه خواهد شد. انتظار می‌رود این گروه بخش عمده سالن الکام استارز را تشکیل دهند. گروه بعدی استارتاپ‌هایی که تقاضای فضای بزرگتر از ۱۲ متر دارند و می‌خواهند در غرفه‌های پیش ساخته یا خود ساخته در الکام استار حضور داشته باشند. این گروه با پرداخت هزینه کامل و طبق تعرفه‌های نمایشگاه و خارج از طرح حمایتی سازمان درنمایشگاه حضور می‌یابند.

او افزود: گروه سوم جزیره‌های فناوری هستند. شتابدهنده و سرمایه گذاران خطرپذیری که قصد حضور در الکام استارز را دارند و می‌توانند با گرفتن فضایی بزرگتر استارتاپ‌های تحت حمایتشان را در کنار خود داشته باشند.

بحری به بخش بندی موضوعی سالن الکام استارز اشاره کرد و افزود: مانند سال گذشته تلاش می‌کنیم استارتاپ‌هایی که از نظر فناوری و نوع فعالیت مشابه یکدیگر هستند را در کنار هم جانمایی کنیم تا بازدیدکنندگان با سهولت بیشتری از بخش‌های مختلف سالن الکام استارز بازدید کنند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *