مدیریت امور مالی شخصی خود را به نرم‌افزار نیوُ بسپارید

نرم‌افزار حسابداری شخصی نیوُ راه حلی ساده و البته جذاب برای مدیریت امور مالی شخصی، بر روی تلفن همراه است. با استفاده از نیوُ، بدون نیاز به دانش حسابداری، به راحتی می‌توان درآمدها و هزینه‌ها را بررسی نمود، برای آنها بودجه بندی کرد، بر روند پس‌اندازها نظارت داشت و از طلب‌ها و بدهی‌ها با یادآورهای هوشمند اطلاع پیدا کرد.

امکانات

امکانات این نرم‌افزار عبارتند از:
ثبت و مدیریت تراکنش‌های مالی به ساده‌ترین روش بر روی موبایل
ثبت جزئیات متنوع (شخص، بانک، پروژه، عکس و توضیحات، یاد آور و …) برای تراکنش‌ها
گزارش‌ها و نمودارهای متنوع از درآمدها، هزینه‌ها، پس اندازها و بودجه‌ها (محاسبات شاخص، گزارش انحراف از معیارها…)
پردازش ابری، که امکان تجمیع اطلاعات و اشتراک آن بین دستگاه‌های مختلف را فراهم می‌آورد، مدیریت حساب کتاب منزل و خانه‌داری
امکان به اشتراک گذاری هزینه‌ها و درآمدها
بودجه‌بندی هزینه‌ها، مدیریت هزینه‌های برزگ با بودجه و بررسی آن
مدیریت پس اندازها
امکان تفکیک منابع درآمدی با تعریف پروژه
برنامه ریزی رخدادها
ارتباط با موبایل بانک تجارت
امکان انتقال وجه بین کیف‌های پول
پشتیبان گیری خودکار از داده‌ها
امنیت اطلاعات مالی با وجود قفل امنیتی

ویژگی‌ها

رابط کاربری ساده و جذاب، اکانت ابری و ارتباط با بانک‌ها و موسسات مالی از ویژگی‌های این نرم‌افزار به شمار می‌رود.

علیرضا علیدوست استارتاپ نیو را در مهرماه سال ۹۴ راه‌اندازی کرد و در حال حاضر این استارتاپ در شتابدهنده دیموند مستقر است.

به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات به وبسایت نیو مراجعه نمایید و یا نرم‌افزار اندروید آن را دانلود کنید. همچنین می‌توانید نیو را از طریق صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید.

یک دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

  1. من کاربر این نرم افزار هستم، نسخه تجاری رو خریدم و مدت دو ماه هست منتظرم تا مشکلاتش که بعد از آپگریدیهای اخیر داشته بر طرف بشه و طی این مدت اپ دیگری رو نصب و استفاده کردم
    برای صحت این مورد کافیه نظرات کاربران رو در صفحه این نرم افزار در کافه بازار ببینید
    پشتیبان هم اصلا پاسخی نمیده، این اپ مشکل داره

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.