تاکسیرانی تهران حضور تاکسیران‌ها در اسنپ و تپسی را ممنوع و تخلف می‌داند

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶

سازمان تاکسیرانی تهران در کانال تلگرامی خود اعلام کرد کار کردن تاکسیران‌ها در تاکسی نت‌های اسنپ و تپسی تخلف و ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از تاکسیران‌ها درباره حضور خود در تاکسی‌های آنلاین استعلام کرده و پرسیده: سلام بعضی از راننده تاکسی‌ها رفتند جذب تپسی و اسنپ شدن. از نظر تاکسیرانی مشکلی نداره؟ منتظر جواب شما هستم.

سازمان تاکسیرانی تهران در پاسخ به این راننده تاکسی در کانال تلگرامی خود نوشته است:
با سلام و احترام؛ بزرگوار ابتدا در خصوص فعالیت در دو نرم‌افزار مذکور باید بگم که ممنوع بوده و تخلف برای تاکسیران است اما این نکته رو خوبه در نظر بگیریم که همین نرم‌افزارها بودن که تا چندی پیش تاکسیران‌ها رو سنتی و کارنابلد در مواجهه با مردم می‌دانستند و نه تنها تاکسی نمی‌گرفتن! بلکه میخواستن ریشه تاکسی‌ها رو هم بکنن!!! حالا چی شده دایه بهتر از مادر شدن و حاضرن تاکسی بگیرن؟ واقعا دلیل اون چیه؟ چون با حضور کارپینو و فعالیت تاکسیرانان شهربلد و زحمتکش، کار و بارشون به خوبی قبل نیست و دایم با افزایش تعداد تاکسی‌ها داره عرصه برای اون‌ها تنگ میشه! حالا تصمیم با خود تاکسیران هاست که بخوان با دشمن‌شون همکاری کنن یا نه؟ البته اینم باید از خودشون بپرسن که اگر با اونا همکاری کردن و نرم افزار تاکسیران‌ها خورد زمین آیا در آینده همچنان باز تاکسی‌ها رو نگه میدارن یا… انتخاب با شماست…


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *