دکترلینک، نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶

نرم افزار مدیریت کلینیک و درمانگاه دکتر لینک، سیستم جامع و یکپارچه‌ای است که با استفاده از آن می‌توان انواع مراکز پزشکی و درمانی اعم از کلینیک و درمانگاه، مطب، بیمارستان، مراکز پاراکلینیک انواع آزمایشگاه‌ها و عکسبرداری، داروخانه‌ها و باشگاه‌های سلامت و ورزشی را کنترل و مدیریت نمود.
این نرم افزار با محیط ساده و کاربر پسند عملیات مدیریت اطلاعات بیماران و پذیرش مراجعین به مرکز پزشکی را در کوتاهترین زمان انجام داده و برای مدیریت درمانگاه یا مطب گزارشات آماری کامل و متنوع ارائه می‌کند.

خدمات

خدمات دکتر لینک به مراکز درمانی و خدمات بهداشتی کمک می‌کند تا برنامه کاربردی و سازمانی را اصلاح کرده و به ارتقاء کیفیت درمان و مراقبت بیمار از طریق در اختیار قرار دادن مواردی چون سیستم‌های کارآمد برای مراقبت مشارکتی و تجزیه و تحلیل بالینی، افزایش اطمینان بیمار همراه با تصمیمات صریح و دقیق پزشکی، مراقبت بهتر و تصمیم‌گیری با بهبود دسترسی به اطلاعات و داده‌های پزشکی و بهبود تاثیر کاربردهای پزشکی برای متخصصان و جلب رضایت بیماران، کمک می‌کند.

داشبورد سوابق بیمار

با استفاده از سیستم هوشمند دکتر لینک سوابق بیماران طبقه بندی می‌شود و بررسی لازم جهت اتخاذ تصمیمات پزشکی آسان شده و یک دیدگاه منسجم و فراگیر از سابقه بیمار با توانایی‌های بازبینی دقیق بدست می‌آید. این داشبود مواردی از قبیل اطلاعات پایه بیمار، طبقه‌بندی تعاملات بیمار با پزشکان متخصص، طبقه‌بندی تشخیص‌ها و تجویزهای انجام شده برای بیمار، مشاهده و طبقه‌بندی مسیرهای درمانی، مدیریت روند درمان بیمار و راه‌حل‌های صورت حساب را در اختیار مراکز درمانی قرار می‌دهد.


دریافت نوبت آنلاین از بیمارستان و مراکز درمانی

دکتر لینک سامانه جدید نوبت‌دهی اینترنتی با قابلیت‌ها و امکانات بیشتر، سهولت ثبت نوبت و جستجو نوبت‌ها در گروه‌های تخصصی پزشکی به تفکیک بیمارستانها، درمانگاه‌ها و مطب‌ها طراحی کرده است و کاربران در هر لحظه توانایی تعویض یا تعلیق نوبت‌های خود را دارند.

به منظور دریافت اطلاعات بیشتر به وبسایت دکتر لینک مراجعه نمایید.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *