سامانه پرداخت، لجستیک، توزیع و پرداخت در محل برای فروشگاه‌های اینترنتی

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶

سامانه پرداخت نخستین سامانه تجارت الکترونیک ایران و بنیان‌گذار​​ سرویس خرید و فروش اینترنتی و انبارداری لجستیک فروشگاه‌های اینترنتی است که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز کرد. ۱۵ سال تجربه در راه‌اندازی و گسترش فعالیت بیش از ۲۵۰۰ فروشگاه اینترنتی و ثبت ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار خرید اینترنتی موفق سبب شد تا اکنون پس از سال‌ها تجربه و تخصص، ​سرویس‌های خود را به​ ​فروشگاه‌های اینترنتی​ بهتر از پیش ارائه نماید.

خدمات

ارائه خدماتی از قبیل انبارداری، پرداخت در محل و توزیع کالا از خدمات سامانه پرداخت به شمار می‌رود.
فروشگاه‌های اینترنتی با هر پلتفرمی می‌توانند به پرداخت متصل شوند. سپس موجودی خود را به انبار پرداخت ارسال کنند تا پرداخت کالاهای آن‌ها را نگهداری کند و زمانی که سفارشی ثبت می‌شود به صورت خودکار سفارش را بسته‌بندی شده و توسط شبکه‌های توزیع متصل به سامانه به مقصد مشتریان ارسال و هزینه آن دریافت شده و به حساب فروشگاه واریز می‌گردد.

مزایای استفاده از این سامانه

افزایش کیفیت سرویس: با توزیع سریع و بسته‌بندی استاندارد اعتماد مشتریان برای خرید مجدد جلب می‌شود.
کاهش قیمت برای مشتری: برای رقابت در بازار نیاز به قیمت رقابتی است، پرداخت کمک می‌کند تا با کاهش هزینه‌های انبارداری، بسته‌بندی و توزیع رقابت را آغاز کنید.
کاهش احتمال برگشت سفارشات: با بهره‌مندی از سرویس لجستیک، مدت زمان آماده به ارسال و ثبت دریافتی (ارسال شد) و رهسپاری آن در یک روزه انجام و احتمال برگشت سفارش کمتر خواهد شد.


به منظور دریافت اطلاعات بیشتر به وبسایت پرداخت مراجعه نمایید. پرداخت را از طریق صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام آن دنبال نمایید.

وبسایت پرداخت در گروه شرکت‌های واسط پستی به انتخاب داوران و مردم در نهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران به عنوان برترین وبسایت معرفی شد.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *