عرضه استارتاپ‌های ایرانی برای سرمایه‌گذاران در جریان نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۷

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

مرکز فن بازار ملی ایران با حمایت پارک فناوری پردیس در نظر دارد به منظور جذب سرمایه برای استارتاپ‌‏ها و شرکت‌‏های نوپای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات یک فستیوال تخصصی در جریان نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۷ برگزار کند.

اکبر قنبرپور رئیس مرکز فن بازار ملی ایران و برگزار کننده این فستیوال در این خصوص گفت: سومین فستیوال عرضه استارتاپ‌های ایرانی برای سرمایه‌گذاران با هدف  توسعه زیست بوم نوآوری و استارتاپی کشور، چهارم خرداد ماه ۹۶ از ساعت ۱۱ صبح در سالن میلاد با حضور سرمایه‌گذاران تخصصی این حوزه و شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) بعنوان سرمایه‌پذیران برگزار خواهد شد.
قنبرپور در خصوص نقش حمایتی فن بازار ملی ایران در این رویداد گفت: در این رویداد استارتاپ‌‏ها و شرکت‌ها، خود را برای سرمایه‌‏گذاران ارائه (Demo) خواهند کرد و سرمایه‌گذاران پس از برگزاری جلسات خصوصی (B2B)، و بررسی میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار، میزان فروش و… به ارزیابی آنها پرداخته و برای سرمایه گذاری در آنها اعلام نظر خواهند کرد، در این صورت مذاکرات بعدی تا حصول نتیجه نهایی توسط مرکز فن‏‌بازار ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: در دو رویداد پیشین، بیش از ۲۰ استارتاپ به سرمایه‌گذاران عرضه شد و با برگزاری ۳۵ جلسه بین صاحبین ایده و سرمایه‌گذاران، تاکنون ۲ مورد سرمایه‌گذاری نهایی شده است.


جهت آشنایی با نمایشگاه اینوتکس و زمان برگزاری آن به وبسایت اینوتکس و یا این لینک مراجعه نمایید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *