موتن‌رو، مرجع تخصصی محصولات آرایشی و بهداشتی

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

موتن مرجع تخصصی محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران است که با بهره‌گیری از افراد متخصص در حوزه فناوری و تکنولوژی، فضایی را ایجاد کرده تا مصرف کنندگان بتوانند علاوه بر دسترسی آسان به کالای مطلوبشان از مطالب معتبر علمی و تخصصی مرتبط با لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده کنند.

خدمات مشاوره

عدم وجود آگاهی در هنگام خرید کالاهایی مانند محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبتی، یکی از مشکلاتی است که اکثر خانم‌ها و آقایان چه در هنگام خرید فیزیکی و چه در هنگام خرید اینترنتی با آن مواجه هستند. وجود یک مشاور متخصص می‌تواند علاوه بر راهنمایی کاربران در مورد خرید محصولات و نحوه استفاده از آن، تجربه‌ای لذت بخش از یک خرید ایده‌آل را به آنها بدهد. با کمک توصیه‌های مشاوران موتن رو کاربران می‌توانند برای مشکلاتی که در زمینه زیبایی و سلامت مو، تن و روی خود دارند راه حل مناسب پیدا کنند و قبل از مرحله خرید تا بعد از آن از طریق مشاوران این مجموعه راهنمایی خواهند شد.

محتوای آموزشی (وبلاگ)

تولید محتواهای علمی و تخصصی پیرامون محصولات آرایشی و بهداشتی در سایت موتن رو، مشتریان را به سمت خریدی آگاهانه هدایت می‌کند. بلاگ موتن رو دسته‌بندی‌های بسیار متنوعی مانند آموزش نکات آرایشی و بهداشت مو، تن و رو، مطالبی تحت عنوان ترفند نکات آموزشی مهمی را به عنوان راهکارهای صحیح استفاده از لوازم آرایش و محصولات بهداشتی و مراقبتی را در اختیار کاربران قرار داده است. برای آرایش‌های خاص مانند آرایش عروس نیز مطالبی عرضه شده است.


اهداف موتن رو

ارائه قیمت‌های مناسب و رقابتی، کیفیت مطلوب، ارسال سریع، خدمات پس از فروش، ایجاد شرایط ویژه برای هر محصول، در نظر گرفتن برنامه‌هایی جهت توسعه فردی کاربران موتن رو و ارتقای فرهنگ جامعه از اهداف موتن رو به شمار می‌رود.

برای استفاده از خدمات به وبسایت موتن رو مراجعه نمایید. همچنین می‌توانید به منظور دریافت مشاوره با شماره تماس ۴۳۳۸۹ و یا کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آن در اتباط باشید.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *