کمپینی برای حمایت از نماینده صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات در انتخابات شورای شهر تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

در خبر پیشین به کاندیداتوری مهندس اصغر رضانژاد عضو هیئت مدیره و دبیر انجمن صنفی رایانه‌ای استان تهران در انتخابات شورای شهر تهران اشاره شد.
با توجه به اینکه امروزه زندگی شهری دستخوش تغییرات فراوانی شده است که عمده آن‌ها ناشی از اقدامات و تصمیم‌گیری‌هایی است که نسل‌های جدید بر کالبد و طراحی‌های قدیمی شهری تحمیل کرده‌اند، انسان امروز انتظاراتی از زندگی شهری دارد که شهرهای ما عمدتا از حیث طراحی، زیرساخت، چیدمان، معماری و امکانات تعبیه شده توان پاسخ‌گویی به آن انتظارات را ندارند و در نتیجه موضوع در قالب معضلاتی چون ترافیک، آلودگی‌های زیست محیطی، عدم تکریم انسان و روابط انسانی، سوانح غیرمترقبه و … رخ می‌نماید. در این بین، از آنجا که این مسائل عمدتا نشات گرفته از روش جدید زندگی شهری‌ هستند، نمی‌توان با کلیدی که قفل‌های گذشته را باز می‌کرده است و بدون تکیه بر دانش و تجربه‌ فناوری‌های نوین، به حل آن‌ها همت گماشت.

فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان سرسلسله فناوری‌های نوین با کارکردهای گسترده‌ی اجتماعی و شهری و مهمترین برهم زننده روابط حاکم پیشین در حوزه‌های اقتصاد، مدیریت، کارآفرینی، خدمت رسانی و… مهمترین نقش را در بازآفرینی شهر، شهروند، مدیریت شهری و زندگی شهری ایفا می‌کند. امروزه مدیریت نوین شهری تکیه بر فناوری اطلاعات و ارتباطات را نه در حد ابزار بلکه به عنوان یک متدولوژی، جهان‌بینی و رهیافت در حل معضلات شهری و دستیابی به شهری با استانداردهای به روز و ارتقا یافته دنبال می‌کند و این روند جهانی در ایران نیز گریزناپذیر است.حضور خبرگانی از عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات و مسلط به توان و پتانسیل شرکت‌های داخلی در ارائه راه حل‌های بومی در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری، حداقل گام مثبت جهت حرکت به سوی یک روند هوشمندانه در مدیریت شهر تهران و تحقق شهر هوشمند تهران تلقی می‌شود و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران این موضوع را نه به مثابه یک مطالبه‌ صنفی بلکه به عنوان یک وظیفه‌ی شهروندیِ آینده نگرانه و الزامی دنبال و به عموم شهروندان تهرانی توصیه می‌کند.

در همین راستا جمعی از فعالان این حوزه با حمایت همه جانبه مادی و معنوی خود در تلاش هستند تا نماینده منتخب حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مهندس اصغر رضانژاد به شورای شهر تهران راه یابد و به همین منظور علاوه بر عضویت در کانال تلگرامی تعریف شده و اطلاع‌رسانی آن در شبکه‌های اجتماعی، با حمایت مالی از طریق وبسایت مهربانه در پیشبرد فعالیت‌های تبلیغاتی که عمدتا استفاده از بستر فناوری اطلاعات و ارتباطات است سهیم می‌شوند.


به منظور آشنایی بیشتر با نماینده منتخب حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به وبسایت اصغر رضانژاد مراجعه کنید و اخبار مربوطه را از طریق کانال تلگرام دنبال نمایید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *