چهارمین پیچ بوتکمپ، پنجشنبه و جمعه این هفته در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶

رویداد پیچ بوتکمپ، پنجشنبه ۲۰ و جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

پیچ بوتکمپ چیست

پیچ بوتکمپ رویدادی دو روزه است که به منظور ایجاد ارتباط میان دانشجویان و تازه‌ فارغ‌التحصیلان و شرکت‌ها برگزار می‌شود.

در روز اول این رویداد، شرکت‌کنندگان در قالب ورکشاپ‌هایی آموزش می‌بینند که چگونه استعدادها و توانمندی‌هایشان را کشف کنند، چگونه جایگاه‌ و زمینه‌ی شغلی مناسب خود را انتخاب نمایند و چگونه خود و مهارت‌هایشان را در مقابل افراد حرفه‌ای معرفی و ارائه دهند.


در روز دوم، شرکت‌کنندگان در مقابل نمایندگان شرکت‌های حاضر در رویداد قرار می‌گیرند و به معرفی و ارائه‌ توانمندی‌های خود می‌پردازند تا بدین طریق آنچه را که در روز اول آموخته‌اند محک بزنند. پس از پایان زمان ارائه، نمایندگان شرکت‌ها نظرات خود را درباره‌ کیفیت ارائه‌ و زمینه‌ شغلی‌ مناسب فرد بیان می‌کنند.

اهداف پیچ بوتکمپ

هدف این رویداد توانمندسازی افراد جوان برای یافتن و رسیدن به شغلی که مناسب برای آن‌ها است. دانش و مهارت‌هایی که شرکت‌کنندگان این رویداد کسب می‌کنند، در شرایط رقابتی موجود می‌تواند مزیت بزرگی برای پیدا کردن فرصت‌های شغلی باشد.

مخاطبان پیچ بوتکمپ

مخاطبان اصلی این رویداد تازه فارغ‌التصیلان و دانشجویانی هستند که در اواخر دوران تحصیل قرار دارند، اما شرکت در این رویداد برای تمامی افرادی که علاقمند به کشف توانمندی‌های خود و جایگاه مناسب در بازار کار هستند مفید خواهد بود.

تاریخچه

امسال چهارمین سالی است که این رویداد برگزار می‌شود، تا به حال در چهارده کشور جهان برگزار شده‌ است و بیش از هشت‌هزار دانشجو و فارغ‌التحصیل در این رویداد شرکت کرده‌اند. بیش از سه هزار شرکت برای پیدا کردن نیروی کار وارد این رویداد شده‌اند و بیش از دو هزار نفر از شرکت‌کنندگان، در این رویداد صاحب شغل شده‌اند.

به منظور ثبت نام در این رویداد به وبسایت ایوند مراجعه نمایید.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *