استارتاپ مهربانه به عنوان برترین کارآفرینی تاثیرگذار دیجیتال معرفی شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶

تاثیر فناوری اطلاعات در سازمان‌ها و کسب و کارهای دیجیتال و غیر دیجیتال غیر قابل انکار است و در همایش ملی مدیریت در عصر دیجیتال به این موضوع پرداخته شد. این همایش در تاریخ ۳ اردیبهشت‌ماه ۹۶ توسط موسسه معنا با هدف بررسی تغییرات حوزه دیجیتال و تأثیرات آن بر کسب و کارها و سازمان‌ها برگزار شد.

در این همایش میزبان پنل‌ها و سخنرانی‌های مدیران، سیاست‌گذاران، کارآفرینان و فعالان حوزه دیجیتال بودیم و مسائلی از جمله موانع پیش روی کسب و کارها از جمله مشکلات حقوقی حوزه مدیریت و کارآفرینی در آن مورد بحث قرار گرفت. پروفسور چارلز هَندی، چهره برجسته جهانی در حوزه مدیریت که یکی از سخنرانان این همایش بود، تقابل کسب و کارهای سنتی با دیجیتال را به عنوان یکی از موضوعات مهم روز مطرح کرد.

وی حذف کسب و کارها و موسسات سنتی را به ضرر اکوسیستم کار می‌داند و باور دارد این نوع کسب و کارها و موسسات، پس از سپری کردن دوره عمر اول خود، با حفظ موجودیت خود می‌توانند وارد دوره دوم عمرشان شوند. اما لازمه این کار، یادگیری و مطالعه دائمی به عنوان یک فرایند است.


استارتاپ مهربانه یکی از کسب و کارهایی است که توانست یک فرایند سنتی را به طور نوآورانه، دیجیتالی کند و با فراهم کردن بستر تأمین مالی جمعی آنلاین برای موسسات نیکوکاری و پروژه‌های مسئولیت اجتماعی، ضمن تسهیل کردن فرآیند تأمین مالی، تأثیر اجتماعی مثبتی ایجاد نماید. با توجه به همین نوآوری‌ها، کسب و کار اجتماعی مهربانه موفق شد جایزه بهترین کارآفرینی تأثیرگذار دیجیتال را در همایش ملی مدیریت در عصر دیجیتال دریافت کند.

مهربانه طی ۳ سال فعالیت خود موفق شده است بیش از ۶۰۰ میلیون تومان حمایت مالی جمع‌آوری کند و بیش از ۱۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی و نیکوکاری را تأمین مالی نماید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *