هایپر تایر، خرید آنلاین لاستیک ماشین و خدمات نصب و بالانس در محل

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

هایپر تایر در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را  با ایده ارائه خدمات فروش و نصب تایر (لاستیک) برای انواع وسایل نقلیه و ماشین آلات سبک و سنگین با همکاری جمعی از خبره‌ترین کارشناسان عرصه تایر آغاز نمود. این برند زیرمجموعه شرکت چکانیک تجارت سهامی خاص به شمار می‌رود.

خدمات هایپر تایر

تیم هایپر تایر برای اولین بار در سطح کشور اقدام به طراحی و آماده‌سازی واحدهای سیار جهت ارائه خدمات کامل نصب و بالانس تایر(لاستیک) برای مشتریان خود نموده است. کاربران می‌توانند از میان برترین برندهای تایر (لاستیک) ایرانی و خارجی، تایر مورد نظر خود را انتخاب کنند و از طریق واحدهای مجهز به بروزترین امکانات و تکنسین‌های کار آزموده کلیه خدمات لازم را به صورت دقیق و در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر دریافت نمایند. واحدهای سیار هایپر تایر قادر هستند به انواع اتومبیل از کوچکترین خودروهای شهری تا شاسی بلندهای آفرود خدمات ارائه نمایند.

ویژگی‌های هایپر تایر

ویژگی اصلی این مجموعه ارایه خدماتی متمایز در زمینه نصب تایر(لاستیک) های عرضه شده به صورت سیار است. همچنین هایپر تایر قادر است سفارش شما را در محدوده تهران در کمتر از سه ساعت به شما تحویل دهد.
دسترسی مجموعه هایپر تایر به منابع تامین کالا از انواع تولیدات داخلی و برندهای معتبر بین المللی این امکان را فراهم نموده است تا همواره  جدیدترین تولیدات با بهترین کیفیت و قیمت های رقابتی در دسترس مشتریان قرار گیرد.
یکی از موارد موثر بر کیفیت تایر(لاستیک) شرایط انبار داری آن است، هایپر تایر با ایجاد مجموعه انبارهای مدرن بهترین شرایط نگهداری تایر(لاستیک) را فراهم نموده  که نقش به سزایی در تضمین کیفیت محصول ارائه شده  دارد.


به منظور استفاده از خدمات به وبسایت هایپرتایر مراجعه کنید.

یک دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *