لولاک، وبسایتی برای علاقمندان به حیوانات خانگی

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۶

لولاک به عنوان یکی از پروژه‌های شرکت راهکارهای هوشمند سگال که با همکاری جمعی از دامپزشکان شکل گرفته است به فعالیت در حوزه‌های مرتبط با حیوانات می‌پردازد و با استفاده از زیرساخت‌های دیجیتال ضمن اطلاع‌سانی و آگاه‌سازی عمومی در خصوص حیوانات و حقوق آنها، سرویس‌هایی را برای علاقمندان به حیوانات و همچنین صاحبین آنها فراهم ساخته است.

ماموریت لولاک

لولاک تلاش دارد تا سطح آگاهی در خصوص رفتار با حیوانات و نگهداری از آنها را افزایش دهد، اطلاعات علمی و کاربردی در خصوص حیوانات ارائه کند، به فرهنگ‌سازی در خصوص حیات وحش بپردازد، مشاوره عمومی مورد نیاز جامعه در خصوص حیوانات را ارائه دهد و با صاحبین حیوانات برای ایجاد شرایط مطمئن و مناسب همراه باشد.

مجله اینترنتی لولاک

مجله تخصصی حیوانات خانگی لولاک با تلاش تیم حرفه‌ای آن، مطالبی در خصوص آشنایی با حیوانات خانگی، اصول نگهداری از آنها، آشنایی با رفتار حیوانات و مطالب کارآمد دیگری تهیه کرده است که به علاقمندان کمک می‌کند ارتباط خوبی با حیوانات خانگی خود برقرار کنند.


لولاک شاپ

پت‌شاپ اینترنتی لولاک، عرضه کننده غذا و لوازم برای انواع حیوانات خانگی از جمله سگ، گربه، همستر، خرگوش، مرغ مینا و… است. نکاتی چون تضمین کیفیت کالا، ارسال سریع و کنترل تاریخ مصرف از فاکتورهای اصلی لولاک به‌شمار می‌رود. از مهم‌ترین محصولات لولاک‌شاپ می‌توان دردسته‌بندی سگ به (غذای سگ، ظرف آب و غذا، قلاده و بند قلاده، اسباب بازی، باکس حمل و نقل، جای خواب و لباس سگ)، در دسته بندی گربه به (غذای گربه، خاک و ظرف خاک، ظرف آب و غذا، اسباب‌ بازی، اسکرچر، باکس حمل و نقل و جای خواب گربه) اشاره کرد.

برای استفاده از خدمات به وبسایت لولاک مراجعه کنید و برای خرید از پت شاپ لولاک نرم‌افزار اندروید و نرم‌افزار Ios آن را دانلود نمایید. لولاک را از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دنبال کنید.

لولاک در گروه محیط زیست به انتخاب داوران و مردم به عنوان برترین وبسایت در نهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران معرفی شد.

 

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *