رکاب، جامع ترین مرجع خرید و فروش آنلاین وسایل نقلیه

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۶

در چند سال گذشته حوزه معاملات وسایل نقلیه از یک منطق و فرایند سنتی تبعیت می‌کرد اما این فرایند سنتی کارایی گذشته را نداشته و ایجاب می‌کند که از تکنولوژی مدرن در این حوزه نیز استفاده شود. در روش سنتی خرید خودرو لازم بود که خریدار به صورت فیزیکی وقت، هزینه و انرژی وافری را جهت جستجو در نمایشگاه‌های اتومبیل در مناطق جغرافیایی متعدد صرف کند. این فرایند نه تنها برای خریدار زمانبر و طاقت‌فرسا بود بلکه قیمت نهایی خرید خودرو را نیز به دلیل هزینه‌های غیرلازم بالا می‌برد.

به‌منظور اجتناب از هزینه‌های غیرلازم و صرف وقت و انرژی خریدار و فروشنده، تیم رکاب بر آن شد تا وب‌سایتی بدیع را با استفاده از آخرین دستاوردهای دانش آی‌تی طراحی و در دسترس علاقمندان قرار دهد.

کاربرد رکاب چیست؟

کاربرد رکاب را می‌توان در ارائه آگهی فروش کلیه وسایل نقلیه در یک وبسایت (اعم از سبک، موتورسیکلت، سنگین و …)، در اختیار قرار دادن امکان جستجو، مقایسه و دسته‌بندی و طبقه‌بندی‌های متنوع در راستای تسهیل انتخاب خریداران، اطلاعات کامل کلیه وسایل نقلیه موجود در کشور، بررسی‌ فنی، نرخ روز خودرو، نمودار تغییر قیمت انواع خودرو و مقالات تخصصی خلاصه کرد.


ویژگی‌های رکاب:

از ویژگی‌های بارز این وب‌سایت و سرویس‌های ارائه شده در آن می‌توان به استفاده از آخرین دستاوردهای دانش آی‌تی و استفاده از تجارب مجرب‌ترین کارشناسان خودرو، سریع بودن وب‌سایت و خدمات جانبی آن، عدم مشکل در خدمات شبانه روزی سایت، پشتیبانی ۲۴ ساعته و تایید هر آگهی در بازه زمانی حداکثر ۱۵ دقیقه اشاره کرد.

از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد وب‌سایت رکاب، سامانه گوش به زنگ است که آگهی فروش را به خریداران پیامک می‌کند و آگهی‌ها را در اسرع وقت در معرض دید خریداران قرار می‌دهد.

برای استفاده از خدمات به وبسایت رکاب مراجعه کنید، و یا نرم‌افزار اندروید و نرم‌افزار Ios آن را دانلود نمایید.

وبسایت رکاب در گروه خودرو به انتخاب داوران به عنوان برتربن وبسایت در نهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران معرفی شد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *