شبکه اجتماعی شیبا کلاب، محیطی برای تعامل بین کودکان

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶

کلوپ شیبا در سال ۱۳۸۳ با شش هزار عضو (از خریداران خرس شکلاتی) آغاز به کار کرد که در آن زمان نحوه‌ی تعامل و ارتباط با هواداران کلوپ شیبا از طریق پست انجام می‌شد. فعالیت‌های مستمر در زمینه‌های متنوع فرهنگی مانند برگزاری مسابقات و سرگرمی‌های هنری، برگزاری جشن‌ها و گردهمایی‌ها، بازدید‌های علمی و آموزشی، اعزام برندگان به سفرهای تفریحی مانند دیزنی لند پاریس، شرکت و ارائه‌ی خدمات در جشن‌ها و میهمانی‌های طرفداران و اهدای جوایز ارزنده در آن سال‌ها شروع شد.

شبکه اجتماعی شیبا کلاب در سال ۱۳۹۱ به منظور ایجاد فضای تعاملی بین کودکان با نظارت والدین راه‌اندازی شد. اهداف و چشم اندازهای اصلی آن شامل به اشتراک گذاری مطالب از طرف کودکان جهت رشد پویایی و خلاقیت آنها از قبیل نقاشی، عکس، انشا نویسی و غیره، همچنین به اشتراک گذاری مطالب آموزنده و سرگرم‌کننده مانند کتاب خوانی، چیستان، لطیفه، فیلم، تصاویر دیدنی از ایران و غیره است. در کنار این اهداف بخش‌هایی تحت عنوان سیاره با نام‌های مختلف وجود دارد تا مطالب و اطلاعات به صورت سازماندهی شده مانند برگزاری مسابقات، فضاهای آموزشی و غیره در راستای پیشبرد این اهداف به اشتراک گذاشته شود. لازم به ذکر است این شبکه اجتماعی با حدود ۸۰ هزار کاربر در حال فعالیت است.

هدف مدیران شرکت «شیوا» از راه اندازی این کلوپ، ایجاد ارتباطی مفید بین مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان محصولات شیبا، همچنین تعامل بین اعضای کلوپ و ایجاد مکانی برای تبادل خلاقیت‌ها، کسب اطلاعات، افزایش دانش با ایجاد فضایی دوستانه، شاد و بخصوص سرگرم کننده برای کودکان و حتی والدین آنها است.


برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت شیبا کلاب مراجعه کنید و صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام شیبا را دنبال کنید.

شیبا کلاب در گروه خانواده و کودک در نهمین جشنواره وب و موبایل ایران از دیدگاه داوران به عنوان برترین وبسایت معرفی شد.

برترین وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل در نهمین جشنواره وب و موبایل ایران را مشاهده کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *