به روزترین مطالب تکنولوژی در مجله الکترونیکی لایفوتک

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۶

لایفوتک ترکیب دو عبارت ساده زندگی و تکنولوژی است و تیم لایفوتک پس از سال‌ها تجربه در دنیای پهناور فناوری این‌بار با نگاهی نو پا به عرصه نهاده تا بتواند مسئولیت خود را در حوزه ارائه مطالب و به‌روزترین متدهای آموزشی به زبان ساده ایفا کند. این تیم پس از چند سال تحقیق و برنامه‌ریزی در خصوص ایجاد راهی نوین برای ارایه مطالب در حوزه فناوری، تصمیم گرفت تا اولین مجله الکترونیکی تعاملی ایران را با رویکرد زندگی و تکنولوژی تولید و منتشر کند. در این مجله الکترونیکی به ابزارهای مختلف هوشمندی از پوشیدنی‌ها تا سوارشدنی‌ها پرداخته می‌شود.

اما آنچه که این مجله را از دیگر مجلات متمایز می‌کند، قالب تعاملی آن و سبز بودن آن است، با توجه به آنلاین بودن این مجله، ابزار مناسبی برای ارتقاء فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی است. پیوند به سایت‌های دیگر، نمایش ویدئو، پخش صوت و اجرای فلش‌های انیمیشنی از قابلیت‌های منحصر به فرد این مجله الکترونیکی به شمار می‌رود. در این مجله الکترونیکی که برای اولین بار با این سبک منتشر می‌شود، تمام تلاش بر این شده تا فناوری‌های حوزه‌های مختلف را معرفی و ارزیابی کند.

در نهایت همه این کارها برای این است که کاربران با سرعت رو به رشد تکنولوژی همگام شوند و یا حتی وقتی برای خرید محصولی به بازار مراجعه می‌کنند بتوانند انتخاب بهتری را بر اساس نیازهای خود و البته سازگار با محیط زندگی داشته باشند.


شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت لات‌مگ مطالب منتشر شده را مطالعه نمایید.

یک دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *