ره‌نگار گستر، واردات سخت افزارهای مدیرت ناوگان

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۶

شرکت ره‌نگار گستر از سال ۱۳۸۹ با هدف بازرگانی و فروش در زمینه‌ی سخت‌افزار مدیریت ناوگان و ارائه خدمات مربوط به ردیابی در تمام ایران فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت پس از تجهیز ساختار خود در ابعاد سازمانی با جذب مدیران وکارشناسان خبره در این حوزه و بررسی سیستم‌های ردیابی مدیریت ناوگان در بازار کشور و همچنین بررسی برندهای سخت افزاری کشورهای مختلف جهان، موفق به اخذ گواهینامه نمایندگی رسمی از شرکت تلتونیکای لیتوانی به عنوان یکی از برترین و معتبرترین تولیدکنندگان محصولات ردیابی در اروپا شد و پس از کسب سهم بازار خوب با این برند، جهت اخذ نمایندگی رسمی یکی دیگر از برندهای مطرح دنیا به نام میترک ساخت کشور چین اقدام کرد و این نمایندگی بزرگ را از آن خود نمود.

از مزایای خرید از ره‌نگار گستر می‌توان به خدمات رسانی به موقع، صرفه جویی در هزینه‌ها و زمان و عدم محدودیت در تعداد سفارش کالا اشاره کرد.

تحویل کالا برای مراکز استان‌ها در کمتر از ۴۸ ساعت انجام می‌شود و در صورت عقد قرارداد با ره‌نگار گستر، نیازی به تسلیم سپرده نیست و در دراز مدت، تخفیفات ویژه‌ای به مشتریان دائمی تعلق می‌گیرد.


هر دستگاه خریداری شده تا ۱۰ روز مهلت تست دارد و در صورت مشاهده خرابی، کالای خریداری شده توسط این شرکت مرجوع و تعویض می‌گردد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبسایت ره‌نگار گستر مراجعه نمایید.

ره‌نگار گستر در گروه صنایع سنگین در نهمین جشنواره وب و موبایل ایران از دیدگاه داوران به عنوان برترین وبسایت معرفی شد.

برترین وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل نهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران را مشاهده کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *