دانلود بازی و برنامه اندروید با نقد و بررسی کامل

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۶

اندروید سیتی یکی از بروزترین وب‌سایت‌ها به منظور دانلود بازی و برنامه اندروید در ایران است، به طوری که آخرین بروزرسانی‌ها در کمترین زمان در این وبسایت قرار داده می‌شود.

از ویژگی‌های منحصر به فرد اندروید سیتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. نقد و بررسی بسیار کامل: شاید برای شما هم مهم باشد که پیش از دانلود برنامه و بازی‌هایی که حجم آن‌ها بسیار زیاد است، بتوانید تمام ویژگی‌ها و خصوصیات آن را بدانید تا از هدر رفتن حجم اینترنت شما جلوگیری شود. به همین منظور نقد و بررسی توسط اندروید سیتی انجام شده و شما در صفحه نقد و بررسی یک برنامه یا بازی اندرویدی می‌توانید مواردی نظیر تحلیل و بررسی کامل، تصاویری از محیط بازی یا برنامه، ویژگی‌ها، نقاط قوت و ضعف، ویدیو یا تریلر آن و بسیاری از موارد دیگر را مشاهده کنید.(مثلا صفحه دانلود تلگرام را مشاهده کنید)


2017-02-20_16-16-39

۲. جستجوی پیشرفته: احتمالا برای شما هم پیش آمده است که به دنبال بازی یا برنامه اندرویدی مطابق با نسخه اندروید گوشی یا تبلت خود باشید و یا در جستجوی یک بازی اندروید بدون دیتا یا بدون نیاز به اینترنت و… باشید. اندروید سیتی این امکان را برای شما فراهم کرده است که با جستجوی کامل، دقیقا به آنچه که نیاز دارید برسید.

2017-02-20_16-38-30

۳. آموزشکده اندروید سیتی : پس از پیدا کردن و دانلود برنامه اندروید بدون شک طرز استفاده صحیح از آن مورد سوال خیلی از کاربران است تا بتوانند بیشترین کارایی را از امکانات آن داشته باشند. اندروید سیتی در کنار سایت اصلی یک آموزشکده برای کابران خود فراهم کرده است که در آن می‌توانند جدیدترین ترفندهای یک بازی یا برنامه را مشاهده کنند. تاکنون صدها آموزش اختصاصی در این آموزشکده نوشته شده است که سهم آموزش‌های تلگرام ۵۸ و آموزش‌های اینستاگرام ۳۰ مورد بوده است.

۴. سرویس ویدیو: در این بخش به راحتی می‌توان تریلر بازی‌ها و ویدیو برنامه‌های اندرویدی را قبل از دانلود آن‌ها مشاهده کرد تا بهترین مورد را برای دانلود و نصب روی گوشی خود انتخاب کنید.

۵. طراحی و زیبایی: بی شک یکی از نقاط مثبت این وبسایت طراحی بسیار زیبا و گیرای آن در عین سادگی است. به طوری که دسته بندی‌ها در منوی آن به راحتی قابل دسترس بوده و در صفحه اصلی آن لیستی از برترین بازی‌ها و برنامه‌های اندرویدی را مشاهده می‌کنید. همچنین در صفحه اصلی، یک ردیف برای دانلود برنامه‌های ضروری اندروید در نظر گرفته شده است به شکلی که تمام نیاز یک شخص که به تازگی گوشی و تبلت اندرویدی خریداری کرده است را رفع می‌کند.

لازم به ذکر است که اندروید سیتی برترین وبسایت در گروه موبایل و تبلت به انتخاب داوران در نهمین جشنواره وب و موبایل ایران بوده است.

برای مشاهده برگزیدگان نهمین جشنواره وب و موبایل ایران به این لینک مراجعه کنید.

۲ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

  1. اندروید سیتی عالیه واقعا کارش درسته.
    من همیشه بازی های اندرویدیمو از همین سایت میگیرم.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *