از ۲۱ اسفند تا ۱۵ فروردین هر روز یک جایزه

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵

عید نوروز که مظهر تولدی نو و عشق است، همیشه با رویدادهای خوب و هیجان‌انگیزی شروع می‌شود. ای‌نتورک و گارانتی آروند هم به مناسبت نوروز ۹۶، یک بازی‌هیجان‌انگیز فراهم کرده‌اند تا همه بتوانند در آن شرکت کنند و به قید قرعه، ۲۹۹ نفر نیز برنده ۲۹ جایزه این مسابقه شوند و عیدی خود را از این دو شرکت دریافت کنند.

این بازی، یک گردانه شانس است که یک سیستم امتیازدهی برای آن تعریف شده و هر فرد بر اساس قوانین بازی، به کسب امتیاز می‌پردازد و نسب به امتیازی که کسب کرده است، در قرعه کشی جوایز این بازی شرکت خواهد کرد. برندگان جوایز هر روز ساعت ۱۲  شب اعلام می‌شوند.

جوایز این بازی عبارتند از:


سه عدد آیفون ۷، سه عدد آی‌پد مینی ۲، سه عدد اپل واچ  و ۲۰ عدد پاور بانک

۲۴ جایزه از هدایای این بازی به شرکت‌کنندگان بازی گردانه شانس اهدا می‌شود و ۲ جایزه دیگر این بازی، به افرادی تعلق می‌گیرد که رکورد خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌اند. از طرفی ۲ جایزه ویژه دیگر هم به افرادی اهدا می‌شود که خلاقانه‌ترین عکس با موضوع بازی شب عید ای‌نتورک و آروند را منتشر کرده‌اند و از میان خلاقانه‌ترین عکس‌ها، دو برنده به قید قرعه انتخاب خواهند شد.

این بازی در روز ۲۱ اسفند شروع خواهد شد و تا روز ۱۵ فروردین ۹۶ ادامه خواهد داشت. شما هم می‌توانید از طریق صفحه مربوط به این بازی شانس خود را امتحان کنید و یکی از برندگان جایزه‌های عنوان شده باشید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *