زاویه بسته ، مصاحبه با چهره‌های فوتبالی، سرویس جدیدی از سرویس۳

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵

زاویه بسته عنوان یک برنامه آنلاین ورزشی است که هفته‌ای یک قسمت از آن به مدت ده هفته در سایت سرویس۳ منتشر می‌شد که در فصل اول این برنامه با ۱۰ چهره برتر فوتبالی مصاحبه‌هایی دیدنی انجام شد.

از ویژگی‌های جالب زاویه بسته نیز می‌توان به جذابیت آن برای افرادی که اهل فوتبال نیستند، اشاره کرد. در واقع به خاطر فضای جالب و تنوع سوالات، این برنامه موفق شد که هم نظر علاقه‌مندان به فوتبال و هم غیر آن را جلب کند. لازم به ذکر است که این برنامه با همکاری مشترک تیم سرویس۳ و تیم اجرایی برنامه محبوب ۹۰ تهیه شد.

زاویه بسته به‌صورت مجموعه مصاحبه‌های کوتاه تهیه شده که تماشای آن در طول شبانه‌روز به صورت آنلاین امکان‌پذیر است. در فصل اول، مهمانان این برنامه به ترتیب حضور آقایان حسین ماهینی، علی خسروی، محسن مسلمان، مهرداد محمدی، کمال کامیابی نیا، علیرضا واحدی نیکبخت، آرش برهانی، سوشا مکانی، هاشم بیک‌‌زاده و فرشاد احمدزاده بودند. اغلب ویدئوها در یک بازه ۱۵ تا ۳۰ دقیقه‌ای تدوین شده‌اند و از طریق سایت و اپلیکیشن اندروید سرویس۳ قابل مشاهده هستند.


از نقاط قوت برنامه می‌توان به پرسش‌های مجریان از مسائل حاشیه‌ای کار و زندگی این چهره‌ها که همیشه برای مردم سوال بوده و پاسخ شفاف و بعضأ بی‌مهابای آن‌ها، اشاره کرد.

به طورکلی می‌توان زاویه بسته را به‌عنوان یک برنامه موفق در موج جدید تولید و انتشار برنامه‌های آنلاین که تنها در فضای وب منتشر می‌شوند، معرفی کرد.

همچنین فصل دوم این برنامه با اعمال تغییراتی در راستای جذاب‌تر شدن، با دعوت از چهره‌های طلایی فوتبال ایران در نوروز ۹۶ منتشر خواهد شد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *